Uniknij pomyłek podczas wykorzystywania znaków i symboli marki!
Księga znaku
Opracowanie opisu znaków i symboli charakteryzujących markę pozwala na uniknięcie pomyłek podczas ich wykorzystywania np. w procesie drukowania, gdzie symbol nie zdefiniowany może ulec niezamierzonym przeobrażeniom jak zastosowanie innego zupełnie kroju pisma czy innej kolorystyki. Podaje zasady wykorzystania i warunki, jakie trzeba spełnić, aby prawidłowo odwzorować i używać znaku.
Czym jest księga znaku?
Księga przedstawia techniczny opis znaku, jego pole ochronne, kolorystykę, kroje pisma, światła i odległości.
Zwykle ma formę książki, która zawiera wszystkie elementy technik kontaktu wizualnego między firmą a otoczeniem.
Zawiera nazwę instytucji oraz jej graficzną formę i barwy firmowe, parametry kolorów firmowych, symbole ozdobne, definicję krojów stosowanego pisma i schematy druków papieru firmowego, wzory kopert, notatników, wizytówek, ofert, identyfikatorów, koncepcję reklam i materiałów public relations, oznakowania budynków, samochodów.